Afgeronde projecten
Filters
-
1956, eigenaar Theo
Theo heeft deze ovaal al sinds de begin jaren '80 en tot de eerste APK keuring in 1986 gebruikt als dagelijkse auto. De kever heeft tot 2014 in een...
Lees meer -
1958 cabriolet, eigenaar Mario
Deze eersteklas cabriolet werd grondig gerestaureerd en de bekleding is in originele staat terug gebracht. De panelen zijn in 2 kleuren: rood met g...
Lees meer -
1963 ragtop, eigenaar Akko.
Vanaf 8/1962 wordt de hemel van vinyl gemaakt in plaats van stof. Dit geldt ook voor de ragtops. Ragtops met een hemel van vinyl zijn alleen geprod...
Lees meer -
Type 98, replica
Corné heeft deze Type 98 replica geheel zelf gemaakt / gerestaureerd. Dit is een KDF carrosserie met een Kübelwagen chassis 4 wiel aangedreven.
-
1957 cabriolet, eigenaar Maurice.
Van deze cabriolet werden de stoelen en achterbank gestraald en in een 2 componenten lak gezet. De vullingen werden vernieuwd en de stoelbekleding ...
Lees meer -
1967, eigenaar Boudewijn.
Deze bus was te zien in het Ketnet-programma Mega Mindy. De bekleding is uitgevoerd in lichtbeige/kiezelsteen met een licht blauwe bies.
-
1967, familie Scheynen.
De voorstoel en banken werden gestraald, in de primer gezet en voorzien van een 2 componenten lak. De vullingen werden vervangen en de bekleding is...
Lees meer -
1965, eigenaar Luc.
De frames en verenpakket van stoel en voorbank waren in slechte staat. Na het stralen werden de kapotte veren vervangen. De stoel en voorbank werde...
Lees meer -
1965 Samba, eigenaar Frans.
De kleurencombinatie van deze Samba is Velvet green ( L512) met Blue white ( L289). De hemel is gemaakt van geperforeerd vinyl. Van het ragtop fram...
Lees meer -
1964, eigenaar John.
Het Kevermagazijn bekleedt niet alleen complete interieurs maar ook afzonderlijke interieur-elementen als stoelen, panelen en tapijtsets.De bekledi...
Lees meer -
1964 Samba, eigenaar Jan.
De montage van het interieur en de restauratie is door Jan zelf gedaan en perfect uitgevoerd. Kevermagazijn heeft de interieur elementen verzorgd. ...
Lees meer -
1961 Samba, eigenaar Nico.
Van deze Samba bus werden de hemel en ragtop vervangen. De hemel is gemaakt van grijs gekamd katoen. Het ragtopframe was in slechte staat, vooral d...
Lees meer -
1961 Samba, eigenaar Filip.
Hoe zeldzaam is een Samba bus met links en rechts deuren, de juiste middenbank (links en rechts neerklapbare rugleuning) en een hump seat als voorb...
Lees meer -
1958 15 raams, eigenaar Luc.
Het hele interieur van deze zeldzame bus met 15 ramen is vernieuwd. Voor de hemel werd grijs gekamd katoen gebruikt. De banken werden grondig aange...
Lees meer -
1958, eigenaar Cees.
De voorbank werd gestraald, in de primer gezet en gespoten met een professionele 2 componenten lak. Nieuwe vullingen werden gemonteerd en de voorba...
Lees meer -
1956 brandweerbus, eigenaar Mario.
Van deze zeldzame - en in originele staat verkerende - brandweerbus werd de voorbank opnieuw bekleed in zwart skai.
-
1978 Devon Cassandra, eigenaar Mark-Jan.
Een Devon Cassandra kom je in Nederland niet vaak tegen, echter in Engeland is deze bus bijzonder populair. Mark-Jan koos voor rood vinyl op de pan...
Lees meer -
1977, eigenaar Charles.
De voorstoel en voorbank werden bekleed met skai met mandgevlochten structuur in de kleur bruin.
-
1976, eigenaar Peter.
Bij deze prachtige bus in de kleur Marino geel (L20A) werden de middenbank met neerklapbare leuning en de voorstoelen bekleed met skai met mandevlo...
Lees meer -
1973, eigenaar Toon.
De voorstoel, voorbank, middenbank en achterbank werden gestraald, in de primer gezet en voorzien van een professionele 2 componentenlak. Nieuwe vu...
Lees meer -
1970, eigenaars Mariëlle en Frank.
De stoel en de bank werden gestraald, in de primer gezet en in een 2 componenten lak gespoten. De vullingen werden vervangen en daarna bekleed met ...
Lees meer -
1985, eigenaar Frans.
Bij deze schitterende T3 Bus werd de hemel vernieuwd in origineel gemêleerd beige/grijs skai.
-
1974, eigenaar Ronald.
Bij Ronald werden alleen de stoelen opnieuw bekleed in skai met fijne nerf in de kleur bruin.
-
1972, eigenaar Bart.
De achterbank van deze cabriolet was in slechte staat en reparatie was niet meer mogelijk. Kevermagazijn heeft een reproductie van deze banken gele...
Lees meer