Doorgaan naar inhoud
Klanten dienen een nieuw account aan te maken i.v.m. wijziging van de software.
Klanten dienen een nieuw account aan te maken i.v.m. wijziging van de software.

Service en retourneren

RETOURNEREN
Na ontvangstdatum heeft u een zichtperiode van 14 dagen. Binnen deze periode kunt u de bestelde onderdelen retourneren, waarna het reeds betaalde aankoopbedrag wordt gecrediteerd.
 

Uitzonderingen
De volgende onderdelen kunnen niet worden geretourneerd:

  • boeken
  • tijdschriften
  • elektrische onderdelen in geopende verpakking
  • motorlagers in geopende verpakking
  • speciaal voor u bestelde of geprepareerde onderdelen / interieurelementen
  • gebruikte onderdelen
  • onderdelen die gemonteerd zijn geweest
  • gespoten of behandelde plaatwerkdelen
  • onderdelen die uit de oorspronkelijke verpakking zijn gehaald
  • afgeprijsde onderdelen
  • bundelproducten of een onderdeel uit de bundel
  • onderdelen die verkrijgbaar zijn in een hogere/betere kwaliteit
  • onderdelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • onderdelen die niet in de oorspronkelijke, onbeschadigde verpakking zitten
  • onderdelen waarbij dit aangegeven staat in de product omschrijving in de webwinkel of op de verpakking
     

Retour procedure
1. Vul de retour bon volledig in
2. Klik op print
3. Er worden twee documenten uitgeprint
4. Pak de onderdelen goed beschermd in
5. Voeg de retour bon samen met de onderdelen in het pakket
6. Plak het adreslabel aan de buitenzijde van het pakket
7. Frankeer het pakket voldoende
8. Retourneren is alleen mogelijk naar het volgende adres:
 

Kevermagazijn
Postbus 3
5390 AA Nuland
Nederland
Klik hier voor de retour bon
 

GARANTIE
De garantietermijn is afhankelijk van de door de fabrikant gehanteerde normen. Geen enkele vorm van garantie wordt verleend op onderdelen waarvan een hogere kwaliteit leverbaar is, elektrische onderdelen en/of onderdelen bedoeld voor tuning, racing en off-road gebruik en producten waarbij dit reeds is aangegeven. We gaan pas tot creditering over als toestemming is verleend door de fabrikant. Indien het onderdeel voor garantie in aanmerking komt worden alleen de kosten van het onderdeel vergoed, met de eventueel door u gemaakte verzendkosten tegen het tarief van de Nederlandse PostNL. Indien u van mening bent dat het onderdeel in aanmerking komt voor garantie kunt u contact met ons opnemen.


VERZENDKOSTEN
Alle retourleveringen moeten voldoende zijn gefrankeerd. Ongefrankeerde of te laag gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Vraag altijd om een verzendbewijs, bij het zoek raken van het pakket dient u dit bewijs te overleggen aan de vervoerder. Retourzendingen zijn voor uw verantwoordelijkheid. Verzendkosten worden alleen vergoed bij vergissingen van onze medewerkers en bij geaccepteerde garanties. Deze vergoeding is het standaard tarief van de Nederlandse PostNL in de kleinst mogelijke verpakking zonder extra opties. Indien u het pakket zelf wilt terugbrengen bent u van harte welkom. Neem in dit geval de uitgeprinte retour bon mee. Informeer eerst naar de openingstijden.