Doorgaan naar inhoud
Klanten dienen een nieuw account aan te maken i.v.m. wijziging van de software.
Klanten dienen een nieuw account aan te maken i.v.m. wijziging van de software.

Producten

Filters

  • 1950, eigenaar Armand.

    Kevermagazijn had voor Armand een verrassing: voldoende NOS bekledingstof om de stoelen en achterbank opnieuw te bekleden. De B-stijl is vernieuwd ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1950, eigenaar Luc.

    Een zeldzaamheid; een standaard kever van 1950. De stoelen en achterbank zijn gestraald, in de primer gezet, voorzien van een 2 componenten lak en...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1951 ragtop, eigenaars Toine en Yvonne.

    Een zeldzame verschijning; zo'n ragtop van 1951 met een oorspronkelijk Nederlands kenteken, voorzien van leuke details zoals het ZAR plaatje bij de...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1951, eigenaar Niels.

    Niels, bekend van AIRMIGHTY, heeft bij Kevermagazijn de hemel laten vervangen. De rest van het interieur was nog in goede staat. Hemel is van geka...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1952 zwitter, eigenaar Gijs.

    Een zwitter of overgangsbril is eigenlijk een ovaal kever met een gedeelde achterruit, geproduceerd van 10/1952 tot 16-3-1953. Deze is opgebouwd ui...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1953 ragtop, eigenaar Gerard.

    De eerste ovaal met ragtop met drie vouwen die ik heb bekleed (de kwaliteit van digitale foto's was toen nog niet zo goed). Dit is een schitterende...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1953 standaard, eigenaar Erik.

    Pastel groen (L11) had de voorkeur van Erik, in plaats van de originele standaardkleur Jupiter grijs (L225). Het interieur is om die reden niet in ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1953, eigenaar Walter

    Voor 1953 is deze diepgroene kleur (Atlantik groen L19) vaak voorkomend. Tapijt is bouclé "Walter bruin" (toevallig?) afgewerkt met een donkerbrui...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1954 ragtop, eigenaar Richard.

    Deze ragtop van Richard heeft vele prijzen gewonnen in heel Europa. Hij heeft voor internationale tijdschriften geposeerd. Tapijt is boucle in de ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1954, eigenaar Chris.

    De kever van Chris heeft in internationale autobladen gestaan. Bekijk de details en accessoires en geniet van een van de mooiste ovalen. Enkele bi...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1955, eigenaar Dennis.

    Deze zwarte ovaal heeft na het vernieuwen van het interieur al verschillende buitenlandse reizen gemaakt. Niet alleen werden Bad Camberg en Hessisc...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1955, eigenaar John.

    Het meest bijzonder aan deze ovaal (behalve dat het een prachtige auto is) zijn de originele deurpanelen, zie foto 6. Boven de sierlijsten is aan d...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1955, eigenaar Ton.

    Dit tapijt heeft als extra optie de 4 delen op de vloer en is gemaakt van beige boucle. De hemel is van gekamd katoen in de kleur beige. Op de B-...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1956 brandweerbus, eigenaar Mario.

    Van deze zeldzame - en in originele staat verkerende - brandweerbus werd de voorbank opnieuw bekleed in zwart skai.

    Bekijken
  • 1956 ragtop, eigenaar Bart.

    De ragtop van 1956 in een bijzondere uitvoering. Alleen dat jaar had de ragtop twee ronde hoeken aan de voorzijde en twee vierkante hoeken aan de a...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1956 ragtop, eigenaar Roy.

    Een stijlvolle aangepaste Algave grün (L11) ovaal: verlaagde en versmalde vooras, IRS achteras, Petri klokje etc. Tapijt is in beige bouclé met al...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1956, eigenaar Kevin.

    Schitterde ovaal uit België met enkele leuke accessoires zoals de pop-outs en het Christoffel embleem op het dashboardkastje Tapijt van bouclé in ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1956, eigenaar Theo

    Theo heeft deze ovaal al sinds de begin jaren '80 en tot de eerste APK keuring in 1986 gebruikt als dagelijkse auto. De kever heeft tot 2014 in een...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1956, eigenaar Willy.

    Willy maakte ruim 50 jaar geleden voor het eerste kennis met de kever, zijn oom bezat er toentertijd een en de liefde is altijd blijven hangen. Dez...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1957 cabriolet, eigenaar Maurice.

    Van deze cabriolet werden de stoelen en achterbank gestraald en in een 2 componenten lak gezet. De vullingen werden vernieuwd en de stoelbekleding ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1958 15 raams, eigenaar Luc.

    Het hele interieur van deze zeldzame bus met 15 ramen is vernieuwd. Voor de hemel werd grijs gekamd katoen gebruikt. De banken werden grondig aange...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1958 cabriolet, eigenaar Mario

    Deze eersteklas cabriolet werd grondig gerestaureerd en de bekleding is in originele staat terug gebracht. De panelen zijn in 2 kleuren: rood met g...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1958 cabriolet, eigenaar Patrick.

    Bij deze prachtige Karmann Ghia, voorzien van zeldzame accessoires, is het oude tapijt vervangen door grijs boucle.

    Bekijken
  • 1958 ragtop, eigenaar Jan

    De ragtop is bekleed met Sonneland in de kleur beige en de hemel is van gekamd katoen. De stoelen en achterbank waren in slechte staat. Deze zijn g...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1958, eigenaar Cees.

    De voorbank werd gestraald, in de primer gezet en gespoten met een professionele 2 componenten lak. Nieuwe vullingen werden gemonteerd en de voorba...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1959 cabriolet, eigenaar Stéphane.

    Het interieur van deze prachtige gerestaureerde Karmann Ghia was in zeer slechte staat. De stoelen werden geheel gerestaureerd en voorzien van nieu...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1959, eigenaar Geert.

    Van deze Karmann Ghia, in de kleur Dolphin Blue, werden de stoelen bekleed met een middendeel in stof, zijkanten in donkerblauw skai en voorzien va...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1961 Samba, eigenaar Filip.

    Hoe zeldzaam is een Samba bus met links en rechts deuren, de juiste middenbank (links en rechts neerklapbare rugleuning) en een hump seat als voorb...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1961 Samba, eigenaar Nico.

    Van deze Samba bus werden de hemel en ragtop vervangen. De hemel is gemaakt van grijs gekamd katoen. Het ragtopframe was in slechte staat, vooral d...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1962 ragtop, eigenaar Loek.

    Bij deze kever werd het complete frame van de ragtop gestraald en gespoten en de slechte onderdelen werden vervangen. Het buitendoek is van Sonnel...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1962 ragtop, eigenaar Luc.

    Bij deze ragtop is een vinyl doek gemonteerd in de kleur gebroken wit. De stoelen en achterbank zijn gestraald en gespoten. Nieuwe vullingen zijn ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1962 ragtop, eigenaar Peter.

    Een ragtop na 8/1962 wijkt af van de jaren ervoor; de handel aan de binnenzijde in rechthoekig, de hemel is van vinyl maar ook enkele ragtop delen ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1963 cabriolet, eigenaar Cees.

    Het interieur van deze two tone cabriolet is als volgt uitgevoerd. Tapijt is antraciet van het materiaal bouclé. De voorstoelen en achterbank zij...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1963 ragtop, eigenaar Akko.

    Vanaf 8/1962 wordt de hemel van vinyl gemaakt in plaats van stof. Dit geldt ook voor de ragtops. Ragtops met een hemel van vinyl zijn alleen geprod...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1964 cabriolet, eigenaar Reinoud.

    Het zitgedeelte is bekleed in egaal velours donkerblauw en de zijkanten in skai met fijne nerf waterblauw.

    Bekijken
  • 1964 notchback, eigenaar Clemens.

    In deze fantastische notchback werd alleen het tapijt vervangen in grijs bouclé. De rest van het interieur verkeert nog in originele staat.

    Bekijken
  • 1964 Samba, eigenaar Jan.

    De montage van het interieur en de restauratie is door Jan zelf gedaan en perfect uitgevoerd. Kevermagazijn heeft de interieur elementen verzorgd. ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1964, eigenaar Frenk.

    Het tapijt is van bouclé in de kleur antraciet. Bij de stoelen is het middendeel bekleed met egaal velours in de kleur rood. De zijkanten zijn zwar...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1964, eigenaar Jan-Peter.

    Jan-Peter wil de trend neer zetten met de "fat biscuit" interieur; de eerste in Nederland. De bekleding van de stoelen en panelen bestaat uit grote...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1964, eigenaar John.

    Het Kevermagazijn bekleedt niet alleen complete interieurs maar ook afzonderlijke interieur-elementen als stoelen, panelen en tapijtsets.De bekledi...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1964, eigenaar Theo.

    De middendelen van de voorstoelen zijn bekleed in skai met mandgevlochten structuur in de kleur gebroken wit, de zijkanten in gebroken wit van skai...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1964, familie Van Gucht.

    Bij deze Karmann Ghia werd de stoel- en achterbankbekleding vervangen door geïntegreerde banen van tweed in zandkleur en de zijkanten in skai met f...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1965 Samba, eigenaar Frans.

    De kleurencombinatie van deze Samba is Velvet green ( L512) met Blue white ( L289). De hemel is gemaakt van geperforeerd vinyl. Van het ragtop fram...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1965, eigenaar Luc.

    De frames en verenpakket van stoel en voorbank waren in slechte staat. Na het stralen werden de kapotte veren vervangen. De stoel en voorbank werde...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1965, eigenaars Ellen en Patrick.

    Soms zijn de stoelen en achterbank van een Karmann Ghia in slechte staat. De achterbank was in dusdanige staat van ontbinding dat deze niet meer te...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1966, eigenaar Joyce.

    Deze oogverblindende Karmann Ghia werd door het Kevermagazijn voorzien van een nieuw interieur. De stoelen hebben geïntegreerde banen in het groen ...

    Lees meer
    Bekijken