Doorgaan naar inhoud
Klanten dienen een nieuw account aan te maken i.v.m. wijziging van de software.
Klanten dienen een nieuw account aan te maken i.v.m. wijziging van de software.

Uitgelichte projecten

  • 1956, eigenaar Theo

    Theo heeft deze ovaal al sinds de begin jaren '80 en tot de eerste APK keuring in 1986 gebruikt als dagelijkse auto. De kever heeft tot 2014 in een...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1958 15 raams, eigenaar Luc.

    Het hele interieur van deze zeldzame bus met 15 ramen is vernieuwd. Voor de hemel werd grijs gekamd katoen gebruikt. De banken werden grondig aange...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1959, eigenaar Geert.

    Van deze Karmann Ghia, in de kleur Dolphin Blue, werden de stoelen bekleed met een middendeel in stof, zijkanten in donkerblauw skai en voorzien va...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1967, eigenaar Dries.

    Het model 1500 uit 1967 is gewild; een motor van 1500cc, 12 volt installatie, schuifremmen, maar nog wel de liggende koplampen. Een toprestauratie ...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1964, eigenaar Jan-Peter.

    Jan-Peter wil de trend neer zetten met de "fat biscuit" interieur; de eerste in Nederland. De bekleding van de stoelen en panelen bestaat uit grote...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1958 ragtop, eigenaar Jan

    De ragtop is bekleed met Sonneland in de kleur beige en de hemel is van gekamd katoen. De stoelen en achterbank waren in slechte staat. Deze zijn g...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1968, notchback, eigenaar Stefan.

    Deze prachtige type 3 is een echte toprestauratie en daarom werd Kevermagazijn ingeschakeld om het interieur te vernieuwen. De hemel werd vervange...

    Lees meer
    Bekijken
  • 1965, eigenaars Ellen en Patrick.

    Soms zijn de stoelen en achterbank van een Karmann Ghia in slechte staat. De achterbank was in dusdanige staat van ontbinding dat deze niet meer te...

    Lees meer
    Bekijken